Thursday, May 6, 2010

Perubahan..

Hari ini membawa perubahan yang besar..Buat pertama kali kehadiran ..... membawa maksud yang mendalam dalam hidup saya..Sampai saya sendiri tertanya2 kenapa ..... tidak hadir masa mula2 dahulu..Mungkin ade hikmahnye..Alhamdulilah semua telah berubah..Serba sedikit saya kena banyak belajar..Biarlah ape yang berlaku masa depan akan mengajar saya segala2nya..Cinta yang ..... berikan kepada saya jangan risau saya akan hargai segalanya..Sayang sama ..... k..

Walaupun hari ini diopis agak sibuk tapi saya masih lagi ditempat saya dengan ditemani laptop tersayang..Sayang ea..Pasni laptop saya akan beralih arah laa kepada ..... hehehe jgn marah ea..;-)..Pastu ..... saya ucapkan selamat berjaya..Saya sentiasa doakan yang terbaik untuk ..... huhu..Apepun hari ini last petang tadi memang buat saya terharu sangat2..Sayang sama ..... ea..Thankz for everything..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...