Monday, May 17, 2010

Lagi..Lagi..Lagi..

Hai..Entry lagi..Lama sikit tak update cete bz almaklumlah hari semakin hampir untuk saya bakal disatukan dengan insan yang sedang bertakhta di hati saya..Lagi seminggu lagi..Lepas daripada itu separuh daripada jiwa saya bakal menjadi hak milik ..... Separuh daripada persiapan yang diberikan kepada kami berdua telah kami laksanakan..Walaupun agak penat tapi tetap diteruskan sampai habis selesai aktiviti2 kami..Alhamdulilah semuanya selesai..Tq eaa encik bakal tunang coz sentiasa sama saya dikala saya perlukan..

Semalam pergi rumah makcik with encik bakal tunang..Jumpakan sekali dgn my brother & akak ipar..Huhu okei nasib baik encik bakal tunang ok..Lega saya mendengarnya..Emm sebelum2 itu memang ada juga cabaran..Tapi alhamdulilah dapat jugak diatasi walaupun memang tercabar jugak laa..Tak disangka2 rupa2nya dalam diam memang selama ini dia memerhatikan saya..So pengajarannya perlukah lebih ....... dalam hubungan kami..Love2 you ea..Love u so much encik bakal tunang..Saya tak akan mensia2kan hubungan kita..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...