Monday, May 31, 2010

Bermulalah Segala-Galanya..

Tanggal 29 Mei 2010 tarikh keramat di mana bermulalah fasa kehidupan ini..Thankz to all yang sudi membantu menjayakan majlis pertunangan saya ini..Jasa kalian tidak akan dilupakan..Berdebar kerana satu fasa kehidupan telah bermula..Syukur sangat kehadiran insan yang bernama ZAIDI BIN RAHMAT dalam hidup saya..Saya hargai kehadiran ia dalam hidup saya..Buat seluruh kaum keluarga Rahmat terima kasih kerana menerima kehadiran saya dalam hidup kalian..Kepada seluruh kaum keluarga Hussain & Nor Rosiah serta yang terlibat terima kasih juga banyak membantu..Lampirkan sedikit gambar sekitar majlis..

Hantaran daripada pihak perempuan..

Saat menanti cincin untuk disarungkan..

With Encik Tunang saya.."Zaidi Bin Rahmat"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...