Tuesday, February 8, 2011

Genap Setahun...

Alhamdulilah..Syukur sgt2x emm arini genap setahun aku n husband kenal..Pertemuan yg memang tak disangka2x sgt yerlah “Cinta Kursus” ~for those yg belum jmpe jodoh tu emm pe kata g kursus pastu hehehe ibarat sambil menyelam minum air~..Terima kasih laa yg tk terhingga eaa hehe pada BPSM yg anjurkan Kursus Bina Insan ni..Emm terlalu byk kenangan manis pada tahun 2010..hehe nak cete byk malu laaa ti korg2x tnye laa pada tuan punye diri eaa..

Yang paling aku suke husband aku ni ~wah puji lebih ni mesti kembang dia~..dia jujur org, emm tak pernah same sekali mrh2x tengking2x aku..(waaaa terharu dpt belaian mcm tu!!)..KAMI INI KONTRA (klu korg nk tahu ape mksd tu kena tnyelah aku eaa) tu yg penting..alhamdulilah sgt2x walaupun pertemuan singkat tapi kami percaya cinta pas kahwin leh kukuhkan hubungan kami..yerlah husband aku ni pun nk sgt cinta pas kahwin..apepun yg penting dia memang HEBAT dimata aku aaarr eaaa..tak lame pun sebln stgh mcm tu dia terus lamar aku nk khwin..dlm bln5 kami bertunang pastu bln12 kami kahwin..terima kasih sgt2x TAHUN 2010..

Pic wat pertama kali kami date b'2 -26.2.2010-

Akhirnye kami selamat disatukan pada -29.5.2010-

Kami selamat dinikahkan pada -3.12.2010-


Kami Sayang Tahun 2010..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...