Monday, January 3, 2011

Azam Tahun Baru 2011..

Bertemu kembali di tahun baru 2011..Byk benda nak kena story laa hihi yerlah semenjak2x ni..Alhamdulilah arini genap sebln ulangthn perkahwinan aku..Trima kasih buat suami yg tercinta..Mmg perubahan besar dlm hidup aku yerlah seblm ni seorg2x jer pastu skg dah berdua..Rutin nak ngadap FB pun dah kurang daa bile berdua ni klu de masa nak ngadap pun just bile waktu free..

2011 bertemu sudah emm aku harapkan ia dapat merubahkan perubahan hidup aku & suami..Buat suamiku emm aku harap 2011 ni akan aku perbaiki serta meningktkan lagi tugas2x aku menjaga kamu..hihi..akan aku cube utk update story2x dlm blog aku ni wat tatapan semua..Semoga 2011 ni ape yg aku impikan akan tercapai..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...