Tuesday, June 29, 2010

Coret-Coret..

Last weekend huhu emm just hadiri dinner with encik tunang..Pastu eerrkk..;-) apepun masih mampu aku tersenyum..Actually tq to encik tunang k coz sudi temani ke mana sahaja eaa..Jasa kamu tidak akan aku lupakan..Walaupun penat + pening emm tapi...!!Sibuk dengan urusan di pejabat yerlah yahoo nak g holiday a.k.a kena kerja..Ade kursus anjuran opis aku so as urus setia kenalah temani kemana sahaja yer..Wat sekali lagi dkt Mahkota Hotel Melaka..Dulu pernah wat situ tapi aku tak dpt pergi coz bru balik kursus kali dapat pergi lak syyookkk nye..Akan diabadikan kenangan bersama hotel tersebut yerlah aku nikan suka bergmbr..hihik..Maka dengan hormatnye tinggallah encik tunang 3hari tak jumpa..Huhu..

Daripada lokasi kolam renang hotel..

Pandangan dpd pintu bilik hotel..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...